Re: Koupě TV

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 24 20:33:02 CET 2016

On Wed, 24 Feb 2016, Jindrich Fucik wrote:

> To se mi nezdá, já jsem PIP taky dost používal, podobně jako ostatní - v čase
> reklam a nebo pro krátké zobrazení něčeho málo důležitého.
> Asi patřím na smetiště.
> Ale mám pocit, že PIP přestal existovat proto, že snižoval sledovanost reklam
> a taky že ho špatně vyhodnocují peoplemetry.

Asi ne - dva tunery, vykonejsi hw pro dekodovani a zpracovani dvou streamu
soucasne, komplikovanejsi ovladac. Ty PIP TV byly o 25-30% drazsi a lidi
si to proste nekupovali v dostatecnem poctu. Podobny pripad jako telefony
s HW klavesnici.

Dneska by se asi PIP dalo postavit na PC platforme s vice tunery, ale mne
to zajimalo kvuli reklame a tu lepe resi rekorder.