Re: Koupě TV

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 24 14:52:17 CET 2016

On Wed, 24 Feb 2016, Pavel Kadečka wrote:

> PIP je funkce, která skončila na smetišti dějin. Je to skvělé, efektní, ale
> v praxi to nikdo nepoužívá. Pokud se dva lidi chtějí koukat každý na něco
> jiného, tak se jeden odejte koukat do jiné místnosti na jinou televizi.

Ja PIP pouzival, kdyz byla reklama tak jsem to prepnul jinam, v okenku
bylo videt kdyz reklama skoncila tak se to preplo zase zpet. Ale po
nakupu rekorderu uz na TV moc naprimo nekoukam. Jednou za tyden si
namackam co chci videt, pak z toho odrezu reklamy a pak to nekdy
zkouknu kdyz mam naladu, obvykle s nekolika mesicnim zpozdenim :-)