Re: Koupě TV

Středa Únor 24 11:14:30 CET 2016

U neznačkových televizí (nebo elektroniky obecně) to snad vyrábí jedna
globální fabrika a liší se to jen nápisem na krytu. Gogen, Sencor,
Technika, Hyundai...

Mám doma Gogen a Sencor (nejsou stejné, mají i jinou úhlopříčku, 81 a 55
cm) a jsem s nimi spokojený, hraje to, ukazuje to, přehrává to filmy z
flešky, ta Sencor má i DVD mechaniku, co víc od televize chtít.

Že budou za dva roky obě na vyhození, toho se nebojím, tyhlety prognózy,
jak do dvou let přestanou všechna autorádia hrát, protože je nahradí
digitální vysílání, těch už jsem slyšel ;-)

Pokud přijde něco nového, bude to fungovat souběžně se stávajícím
vysíláním. Do digitalizace vrazili různé společnosti nemálo peněz a že by
to ze dne na den vypli (a TV stanice tak přišly o příjem z reklamy), to
nehrozí.

Máme tu snad dnes všechny DVB-T programy v HD? Ne, jen pár a souběžně
fungují ty samé ve standardním rozlišení. O 3D už vůbec nemluvím. Ani o něj
není moc zájem.

P.K.