Re: Koupě TV

Středa Únor 24 10:24:11 CET 2016

Dne 24. února 2016 9:28 J. Polívka <jpolivka na volny.cz> napsal(a):

> Prosím o radu jakou TV v rozměru 43 až 48 palců. Má smysl kupovat smart TV
> ?

Nevím, jak jsou na tom dneska smart TV, ale moje pár let stará zkušenost je
taková, že ty internetové aplikace jsou dost omezené, blbě se ovládají a
když pustíte internetový prohlížeč, něco mu chybí (třeba flash). Dneska ale
máte hromadu malých PC s androidem ve velikosti flashky (zasouvají se přímo
do HDMI konektoru), které ty smart funkce víc než dobře nahradí.

(Ve velikosti 48" ale dneska stejně jinou než smart TV nekoupíte.)

> Má cenu koupit 4k, DVB-T2 ?

A bude to čím krmit? Jeden známej má 3D televizi. Ptal jsem se ho, jestli
to používá a co si na tom pouští. Řekl, že ho z toho bolí oči a že jeden
film na blu-ray stojí 500. Budeme tu mít někdy 4k vysílání? K čemu takové
rozlišení např. u Ulice?

> Cena tak do 15 tis. ale nebráním se i vyššímu nákladu.

Dejte za to tolik peněz, na kolik se cítíte - kolik unese vaše peněženka.
To platí u všeho.

Co bych od televize chtěl, je timeshift - uměla to moje LG televize,
předpokládám, že ty dnešní to budou umět taky. Měl jsem tam připojený 160GB
2,5" USB harddisk, se kterým to pracovalo, televize nahrávala po zapnutí
automaticky, takže bylo možné to kdykoliv zastavit, posunout zpět, atd.
Funkce, na kterou si člověk rychle zvykne a pak by ji chtěl využít všude.
Třeba v kině ;)

P.K.