[OT] Neco k tem jisticum

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Únor 24 08:33:16 CET 2016

Pokud jsem včera v TV dobře pochopil Mládka,
tak tím, že se produkce elektřiny (solární el.) rozprostře
mezi její spotřebitele je nutno posílit sítě.

Je to pochopitelné: dřív tekl ampér z elektrárny ke
spotřebiteli, dnes běží ampér ze soláru do elektrárny.
A tak už jsou dva (a každý se tlačí opačným směrem)
a to se do jednoho drátu prostě nevleze.

Já bych jim věřil, že to mají promyšlené (že jsme
většinou pitomci, co si nechají líbit cokoliv)