Jak vam funguje Farnell

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 23 14:57:32 CET 2016

Původní zpráva ze dne 23.02.2016 od Zuffa Jan:

> A nie je lepsie, nez snazit sa pohnut s Molochom ten ucet si
> zriadit? Mne osobne sklz jeden den vobec nevadi. Ved co je to oproti
> 3 tyzdnom z Ciny?

Já ani nechci hýbat molochem. Ale přece když píšou, že objednávku
podanou do 19 hodin vyřídí dnes, tak to beru jako značnou výhodu.

Zaplatím vyšší cenu za zboží u Farnellu za to, že druhý den zboží
přiveze to hnusné hnědé auto UPS, kde to funguje tak, že mi ani
neřeknou kdy, protože UPS má servis horší než Česká pošta.

Ovšem když ho přiveze až třetí den, tak to se na to můžu vyprdnout. Za
to nemusím platit vyšší cenu a ještě čekat hnědé auto. Objednám si
přece v DigiKey za nižší cenu, přijde mi to také třetí den a přiveze
mi to FedEx, se kterým se snadno domluvím na čemkoliv.

Tedy Farnell má pro mě výhodu pouze v tom, že dnes objednám, zítra
dostanu. Pokud zítra nedostanu, nebudu platit dvojnásobnou cenu zboží
a ještě dopravné.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem