Jak vam funguje Farnell

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Únor 23 09:57:40 CET 2016

Tak ma napada, ze ked som naposledy objednaval (mesiac dozadu?), tiez sa
mi to stalo, ale nejak som to presiel. Vynimocne som neobjednaval na
poslednu chvilu, na co som hlavne ten Farnell vzdy vyuzival. Ked som aj
vecer poslal objednavku, o jedenastej v noci prisiel mail ze to
posielaju a doobeda to bolo tu...

Jaro