[OT] ND pracka

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Únor 21 22:00:28 CET 2016

Zkusil bych silikonový tmel. Dost často vidím těsnění lepené právě tímto tmelem.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21.02.2016 20:15
Předmět: Re: [OT] ND pracka

No mel  bych asi problem s tim, ze to neni v CR ;-)
Jeste me napadlo, jde to necim lepit? Zkousel jsem flastr na kolo, ale negativni, asi je to nejaky silikonovy sajrajt.
Je to asi 5mm trhlina, mame slusne vytopenou koupelnu a fleky na strope a zdi dole. Po otoceni trhlinou nahoru to zatim funguje OK, ale je otazka, kdy se rozpadne cela.