Re: Statické zakončení RS485

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 21 16:27:47 CET 2016

Mno jo, ale to je v rozporu s tím, že mám jeden volnej protože mám
osazenej 6ti spínač a potřebuji jen 5ti. Pokud bych se rozhodl, že tedy
osadím 8mi, tak mám stále problém s tím spřažením - kde sehnat?
Bohužel uživatel o elektrice ví tolik, že jezdí v Praze po kolejích a
kope, takže pokud je nesvážu, tak přehodí jen jeden a bude tvrdit, že mu
to nefunguje.