oziveni/kontrola/oprava fotovolt_stridace SMA, SMC11000TL- ??

AZe aze na seznam.cz
Sobota Únor 20 16:05:32 CET 2016

60V bude málo. Chce to nejmíň 300, bez ss napětí n vstupu to asi nepojede.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Kubat Tomas
Sent: Saturday, February 20, 2016 4:00 PM
To: HW-news
Subject: RE: oziveni/kontrola/oprava fotovolt_stridace SMA, SMC11000TL- ??

diky za info.
rozlozil jsem ven desky a lezu po fazi kde je zdroj. jsou tam nejaky dva
stykace hned na vstupu.
povedlo se mi rozsvitit lcd+chytrost na 5V napajeni, takze tady chyba
nebude.
pri pripojeni 230V a  + 60V(vic nemam) na jeden DC vstup se nic nedeje, ale
mel jsem pripojeny jen pul elektroniky.
vzadu to ma asi schovany nejaky megatrafo, nameril jsem vynuti 0r/0r, to
neposoudim.
na dps neni v zadne casti videt neco po destrukci.
dal jsem nasel igbt blok infineon 75R06KE3_B5, u cinana bratru skoro 400E .
budu nejak patrat dal, ale vsechno okolo ty potvory je "zabijeci" a pripadne
drahy, to neni moje hobby.
tomik.