oziveni/kontrola/oprava fotovolt_stridace SMA, SMC11000TL- ??

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Únor 20 10:38:50 CET 2016

dobry den.
mam tady na stole stridac, obludu, SMC11000TL. provezl mi ji kamarad, at se na to mrknu, ze to je mrtvola.
prej nekdo udajne prekopnul za provozu kabely. na miste je uz nejaky mesic jiny stridac, takze jsem se k tomu dostal az ted.
nejka nevim kudy do toho. ma to vstup na 5x DC a vystup 1x 230V.
kdyz pripojim 230V, nic se nedeje. tedy se ani nerozsviti lcd, nebo nejaka jina reakce.
netusim, jestli to ma takhle vubec alespon neco delat.
jak tedy zacit s ozivenim ?
odkaz na manual files.sma.de/dl/5710/SMC9-11TLRP-ICZ100640.pdf
diky za info.
tomik.