reference u stm32f162rd

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Únor 19 17:13:14 CET 2016

Volne navazuji...

Jednak je k mani v Ref manualu tato formuka:

VDDA = 3 V x VREFINT_CAL / VREFINT_DATA
 Where:
• VREFINT_CAL is the VREFINT calibration value
• VREFINT_DATA is the actual VREFINT output value converted by ADC

A druhak je v registru k mani flag o tom, zda je uz reference ready.

Z toho by uz melo jit dopocitat i Vref :)

PK