Flash pamet a vadne bloky

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Únor 19 13:31:08 CET 2016

Na toto jsem se ptal. Když nebudu potřebovat změny, ale využiji paměť
třeba na logy nebo data, která jen přidávám, tak mi stačí smazat sector
a postupně je zapisovat? Příklad:
- mám data o velikosti 512B
- vymažu sector 4kB
- postupně, tak jak je sbírám, zapisuju bloky 512B, aniž bych sector mazal
- po čase, až zapíšu celou paměť pojedu od začátku, tedy smažu blok a
postupně zapisuju

Lze to takto?

Martin Hanek