Flash pamet a vadne bloky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 19 10:25:55 CET 2016

>Takze AT45DB neni standard, resp. AT25 dela vice vyrobcu a prosadilo se.
>Je tedy vetsi sance, ze budou dostupne dele.

Z mojho pohladu ano, aj ked by som nepouzival ten prefix AT pri tom 25 :-)
(tie AT25 su mimochodom aj dost male, mozno v tom je tiez nejaky "niche"
zamer ktoremu nerozumiem, t.j. ze ostatni s kapacitou usli uz do megabyte
tak ostal prazdny trh? neviem)

Je tam este jeden aspekt, a to ze tie standardne sFLASH sa pouzivaju masovo
ako medium pre uchovavanie firmware v mnohych routroch, settopboxoch/TV a
v podobnych veciach, ba dokonca PC MoBo co som kupil nedavno ma na sebe
nieco co tiez vyzera ako 25 sFLASH.

wek