No subject

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 18 21:58:17 CET 2016

Toto je PCI, nie PCIe, a naviac bez vyvedenych seriakov (IMO nema zmysel
tam pchat LPT kartu bez tych seriakov, pouzivam oboje. Aj ked ano, vedel
by som si tam tie prevodniky 232 nabastlit, aj ten hreben a konektory,
nebojte sa, nie je mi luto dalsich 5 eciek
https://www.alza.cz/axago-pcia-sp-d283817.htm?catid=18842842 ).

PCIe je napriklad
https://www.alza.cz/axago-pcea-ps-d277215.htm?catid=18842842 a to je ten
dvojnasobok.

Drahe mi to pripada s ohladom na podobnu asfaltovu placku, mensi kus
plosaku a menej zlata na kratsom konektore ;-) A s ohladom na to, ze to
iste v ISA stalo ku koncu ISA ery asi stovku slovenskych korun (a vyrabali
sme ich za snad desatnasobok, ale 2xLPT bo ISA konektor uz vtedy byval len
jeden, a s vykonovymi budicmi).

Nebojte sa, ja viem co je to trh, je to od slova trhat :-D

wek