ferit pre pamate

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Únor 17 23:12:24 CET 2016

Dovolujem si vytiahnut tuto starsiu temu - ked som hladal nieco ine,
nasiel som toto video na youtube, tak som si hned spomenul na teba
https://www.youtube.com/watch?v=X0WnddW5gZI
je tam aj druhy diel
https://www.youtube.com/watch?v=An-GIhx0z4c
tieto stare dokumenty ma vzdy svojim sposobom fascinovali.

Dňa 23. januára 2016, 12:34, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: