Klavesnice s kalkulackou

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 17 20:48:32 CET 2016

 17.2.2016, 20:24:07

Ja vim ze delaji, ale k vyberu je tak asi 1/20, oproti tem nemocnym.
V podstate, kdyz zohlednim ostatni pozadavky, vyjde mi s odrenejma
usima jedina - fujitsu kb521.
Ma predchozi klavesnice byla nejaka Chicony, v podstate to
nejlevnejsi, co aktualne meli v mistnim papirnictvi na pulte.
Kdyz jsem ji, po mnoha letech, nechtene zrusil hrnkem vody, hodil jsem ji do
popelnice, presvedcen, ze za nejakou tu stokorunu koupim adekvatni
nahradu. Kdybych tusil jak to dopadne, tu starou bych radej pracne
opravil.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz