Klavesnice s kalkulackou

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Únor 17 16:10:30 CET 2016

JJ, taky "ma to serie". Tohle je bezne i na ebay, u polozek je uvedeno
"free international shipping", ale az po proklikani na detaily zjistite,
ze shipping je treba 10 GBP.

Coz samozrejme dost zamicha poradim, kdyz date predmety seradit podle
"price + shipping - lowest first".

Jednou jsem kvuli tomu vedl spor, prodejce potom nabidku stahnul.

JMN