ESP8266 dodavatel

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Únor 17 10:52:02 CET 2016

Původní zpráva ze dne 17.02.2016 od František Burian:

> Otázka tedy vyvstává, zdali tu je někdo, kdo by byl schopen dané
> modulky přeprodat (množství řekněme po těch 10ks/semestr) a dokázal
> vystavit českou fakturu/doklad. Nebráním se ani nějakému shopu kde
> to mají za rozumnou cenu (no jeden prodává za 800kč/kus a 200kč
> poštovné/balné což není akceptovatelné)

Já bych ti, Franto, klidně nějaké dodal, mám leccos skladem. Ale jistě
víš, že když mi pošleš objednávku s informaci, že je to placeno z
Evropských fondů a dotací, pak mě to rozčílí a objednávku vyhodím do
koše. Takže z toho nic nebude :-)

Ale poradím ti, že TME nedávno některé tyto moduly zahrnulo do nabídky
(tedy se docela divím, že jsi je tam nenašel). Nejsou to sice ty s
keramickou anténou, ale pro studenty to jistě stačí, mají je skladem a
cena je rozumná:

http://www.tme.eu/cz/details/wifi-esp8266-dev/vyvojove-kity-ostatni/olimex/mod-wifi-esp8266-dev/

http://www.tme.eu/cz/details/mod-wifi-esp8266/prislusenstvi-pro-vyvojove-kity/olimex/

http://www.tme.eu/cz/details/esp8266-evb/vyvojove-kity-ostatni/olimex/