ESP8266 dodavatel

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Únor 17 09:56:28 CET 2016

Přeji pěkný den do konference,

  Mám tu nový školní rok a s ním nový problém. Zhlédl jsem se v ESP8266
který se hodí i pro studentské projekty do Robotiky.
Problém je, že jsem nenašel prodejce který by to prodával v čr (podmínka,
aby to mohla koupit škola). Konkrétně bych studentům
doporučoval ESP-07 (tedy ten s keramickou anténou i ufl konektorem a sadou
GPIO).

  Desítku jsem objednal za své z banggood a uvidíme, píšou do 10. března
bych je měl mít, ale pro příští semestr bych potřeboval být v nákupu
operativnější (tedy nejlépe nakupovat za školní, ne za vlastní peníze, a
termín dodání kratší - než si studenti usmyslí že ho chtějí, je půlka
semestru pryč a neůžou druhou půlku semestru čekat než přijdou).

  Otázka tedy vyvstává, zdali tu je někdo, kdo by byl schopen dané modulky
přeprodat (množství řekněme po těch 10ks/semestr) a dokázal vystavit českou
fakturu/doklad. Nebráním se ani nějakému shopu kde to mají za rozumnou cenu
(no jeden prodává za 800kč/kus a 200kč poštovné/balné což není
akceptovatelné)

S pozdravem,

  František Burian