Digi osciloskop kolem 10kKc

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Únor 16 11:52:13 CET 2016

ono ked si das vsetky styri priebehy cez seba tak mas k dispozicii celu
obrazovku :-) Co by si povedal u high definition osciloskopov, kde mas k
dispozicii 12 bitov? Nebude stacit ani extra HD rozlisenie :-)
Na x-ovej osi je to este horsie, mas tam tisice az miliony bodov.

Myslim si, ze toto nie je spravny sposob uvazovania. So zmenou principu
meracieho pristroja treba trochu upravit aj pracovne navyky. Dobry
osciloskop naznaci aj velmi kratky glitch, takze vidis, ze tam nieco je.
Potom mozes pouzit zoom, kde si natiahnes kusok, ktory ta zaujima (aj v
x aj v y).

b.