RE: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod výuky cizích jazyků?

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Únor 15 18:24:02 CET 2016

S touto nabídkou zkušenost nemám, ale před rokem jsem využil jinou nabídku
na slevovém portálu:
http://www.anglictina-bez-biflovani.cz/princip-anglictiny-bez-biflovani

Bylo to velké zklamání:
- aplikace měla nějaké chyby a v některých dnech nefungovala
- support na můj mail nezareagoval vůbec (jen automatická odpověď), další
reakce byla asi po 2 měsících, když se někdo zabýval mým negativním
hodnocením na slevovém portálu
- samotná metoda výuky mi přišla pochybná (bylo deklarováno "bez biflování",
ale zároveň se požadovalo poslouchat stejný text pořád dokola a naučit se ho
nazpaměť)
- zcela nedomyšlený systém motivací (pouze prudící maily při vynechání
studia)

Následně jsem vyzkoušel Duolingo a Memrise a obojí mě bavilo a motivovalo
podstatně víc. Obojí je zdarma...
S jejich pomocí se lze naučit slovíčka a věty, ale živou konverzaci to
nenahradí.

Z.