STM32 Nucleo - defaultne nastavenie prepojok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 15 13:51:09 CET 2016

Dakujem.

Este doplnujuca otazka: aku verziu dosky mate?

The board version MB1136 C-01 or MB1136 C-02 is mentioned on sticker placed
on bottom side of the PCB.

Mimochodom, k tejto informacii som sa prepracoval tak, ze som si vsimol
poznamku 2. a 3. pod tabulkou 9, ktore odkazuju na kap. 5.7.1 a 5.7.2,
ktore neexistuju.

Pravdepodobne maju odkazovat na 5.6.1 a 5.6.2, kde su uvedene rozdiely
prave pre tieto varianty dosak - maju sa sice tykat prepojok okolo
krystalov, ale neprekvapilo by ma, kebyze sa tykaju prave aj rozdielneho
prepojenia inkriminovany SB13/14/62/63.

wek