protokol o tepelnych ztratach domu

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Únor 15 13:13:28 CET 2016

http://www.eru.cz/documents/10540/1174016/ERV_9_2015.pdf/2892b192-e693-40cb-835f-be04715df391
aze

From: AZe
Sent: Monday, February 15, 2016 1:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: protokol o tepelnych ztratach domu

To je nesmysl. Slečna nemůže chtít nic nad rámec toho, co je uvedeno v Cenovém rozhodnutí ERU pro rok 2016 pro přiznání sazby. K TČ potřebujete revizní zprávu elektro, kde je příkon, výkon, provozní a rozběhový proud, tam pište “softstarter, max. 20A”, a doklad o TZ domu, ten máte v projektu nebo to nějak doložíte, případně doklad o koupi TČ, ale běžně stačí nějaké prohlášení, protože ne každý si jej koupí. Jinak nemá na nic právo, žádné atesty výrobce TČ nebo nějaké jeho výpočty a podobně. Vy jste ŽADATEL a pokud tyto podmínky splníte, máte na sazbu nárok, nejste v roli prosebníka.
aze