Mereni STA rozvodu - levne

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Únor 14 21:55:25 CET 2016

Toto neznám, ale radioamatéři dost používají USB s čipem R820T. Na ebay
jsou docela levně. Na internetu k tomu najdete spoustu software od SDR
přijímače 40 - 1700MHz přes spektrální analyzátor a pod. K Vašemu účelu
by se jistě vhodná aplikace našla.

Nějaká rychlá informace třeba tady:
https://www.google.cz/search?q=R820T&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=tOjAVqXVMcf1arHmscAP

     Martin.