STM32 emulator,existuje?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Únor 14 21:34:01 CET 2016

>Ale no tak, psal jsem, ze nechci nic extra a navic to musi byt zadarmo a
>nejlip open source, abych si to prizpusobil.
>A IMHO se jedna spis o emulator, cili beh programu pro Cortex M na Intel
>platforme.

Samozrejme, terminologia v nasom odbore nie je nic prilis ustalene, ale
predsalen tu nejde o emulaciu. U "velych' pocitacov, kde je defacto jediny
vonkajsi prejav GUI, sa za emulaciu poklada aj taky beh simulatora, kde to
GUI je aspon ako-tak pouzitelne. Avsak my sa tu bavime o mcu. Tam sa
tradicne sa na rozdiel od simulacie (co je akykolvek beh binaru pre
cielovy procesor) emulaciou nazyva taka nahrada cieloveho mcu, ktora je
plnohodnotna aj v pristupe na periferie, aj v casovani. Cielovy mcu sa
pritom nahradza typicky emulacnym procesorom t.j. upravenou verziou
cieloveho mcu, alebo FPGA - pouzitie ineho procesora je prinajmensom
neprakticke.

>To je nakonec jedno, proste by se mi libilo, aby si studenti
>mohli vyzkouset nejake zakladni operace s prekladacem a algoritmy i bez
>pripravku.

A naco? Prave studenti by si predsa mali ako prve osahat skutocny hardware.
Blikat simulovanou ledkou je s prepacenim p***vina.

wek