OT: kdyz je ten patek, prosim o dobrou radu

Sobota Únor 13 16:19:33 CET 2016

Tohle chlazení studně trochu nechápu. Přece podstata odběru tepla je v
tom, že voda musí mězi něčím cirkulovat - mezi studní a vsakováním. Když
budete studnu ochlazovat, musíte z ní odebírat dostatečné množství vody
aby nezamrzla. Nebo pak řešení s tou hadicí vede na rozložení tepelné
zátěže na dostatečnou plochu, rozkopat celou zahradu a položit těch 100
m hadice jako zemní kolektor. Což je docela šílené řešení, ale někdy to
jinak nejde. Nebo vrt, ve kterém je těch 100 m trubky jako jedna dlouhá
smyčka. Zatím se držím nejefektivnějšího řešení, které je nejlevnější a
dává nejlepší topný faktor.
Anděl