Re: Páteční dotaz - fyzika

Jan Linhart hw na liny.cz
Sobota Únor 13 15:27:34 CET 2016

Dne 13.2.2016 v 13:29 Jiri Sladek napsal(a):
> A co když budou pozorovatelé dva, jeden se bude dívat a druhý zavře
> oči? Co se stane z pohledu toho druhého pozorovatele?
>
> Jiří Sládek

Žádný z nich tu chuděru udušenou kočku neucítí.
Otázkou je okamžik, kdy jim to dojde a začnou dělat dírky na vzduch.
Kterým směrem poteče... ?

V zadání bylo vznikající viditelné spektrum. Ty fotony je třeba nějakou
energií ukecat k letu.

Jen mi vrtá hlavou, jak se (dle zadání) může točit čím dál rychleji?
Chci ho doma.

Honza  L