STM32 emulator,existuje?

Sobota Únor 13 07:14:22 CET 2016

Nemam cas psat to od zacatku, predpokladal bych, ze bude nejaky open
source projekt treba i jen pro to jadro Cortex M a treba aspon ty GPIO
bych si uz dopsal.
Nakonec pro bezny ARM existuje emulator velmi elegantni, jestli
vzpominate na projekt
http://dmitry.gr/index.php?r=05.Projects&proj=07.%20Linux%20on%208bit, z
toho by se vyjit trosku dalo. Ale prace by to bylo dost.