STM32 emulator,existuje?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Únor 12 20:58:37 CET 2016

Ahoj,
   obávám se, že si projekt jen tak nenaklikáte. Emulátory bývají většinou jen pro CPU jádra ne pro okolní HW, ale možná
se mýlím a někdo mě poučí (to je vyjádření naděje :-).
   S emulátory na Cortex-R a A (M to má také, ale v té době jsem to nepotřeboval) jsem si chvilku hrál v Code composer
studiu (CCS) od Texas Instrument. Co se týče jádra, docela to fungovalo a dokonce k tomu šel nasimulovat externí časovač -
nevzpomínám si přesně jak, nějak na pin a fungovaly základní přerušení (tedy zkoušel jsem SWI a softwarové). Pak šly
vyčítat proměnné jako při debuggu.
   CCS je eclipse s TI pluginy a ač eclipse nemám rád (jeho textový editor přímo odrazuje od práce*) tak se v tom
relativně příjemně dělá.

ced

* ehm, on když si jeden zvykne na vim, tak pak jsou takové editory takové ... řídké :-D