[OT] Kolaudace domu vs. fasada (venkovni omitka)

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 17:15:19 CET 2016

Já jsem to tady už psal. Celovíkendové studování příslušných a
souvisejících předpisů z kohokoli z nás udělá většího odborníka, než
je řada úředníků. Oni mají zažité postupy, mnohdy i podle předpisů,
které už neplatí a jedou.
Někdy se taky jen bojí, pokud příslušný předpis umožńuje více výkladů.
Snad jim teď zavedli i nějaké pokuty, pokud pochybí. To ale nemám 100%
ověřeno.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW