[OT] Kolaudace domu vs. fasada (venkovni omitka)

Čtvrtek Únor 11 14:26:53 CET 2016

Jaké tam bylo číslo dřív, to vím. Teď tam žádné číslo není. Na katastru
není v příslušném LV uvedená žádná stavba. (Na sousední parcele je
"součástí pozemku je stavba", tady nic takového.)

Na té parcele, kde ten barák stojí, je uvedeno: způsob využití: společný
dvůr; druh pozemku: zastavěná plocha a nádvoří. (Myslím tím opravdu jen tu
parcelu s barákem, vedle mají ještě parcelu "zahrada".)

P.K.