[OT] Kolaudace domu vs. fasada (venkovni omitka)

Čtvrtek Únor 11 13:56:57 CET 2016

Doplním informace: ten dům už v minulosti měl číslo popisné a někdo tam
bydlel, resp. bydlel v podkroví, přízemí nebylo dodělané.

Pak to koupila bývalá s přítelem a zřejmě zrychtovali to přízemí, ale
zvenku to vypadá furt stejně. Až na ty okna. A číslo popisné je pryč.

Jedině, že by ve stavebním povolení/projektu byla jenom rekonstrukce
vnitřku toho přízemí, ale nevím, školy nemám a barák jsem nikdy nestavěl.

P.K.