usb kabel pro starou nokii

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Únor 11 12:50:58 CET 2016

To je pravda, ale jen částečná - kontakty jdou kopírovat z telefonu na
sim, ale pokud má někde zadané více čísel případně další údaje, tak se
tyto informace ztrácí. (sim umí uložit jen kontakt typu jeden telefon).
Navíc převod potvoří jména kontaktů. (zkracuje  položky, mrší diakritiku).
Tohle si nechávám jako poslední záchranu.

Díky

Petr