Re: Vzdálený přístup

Martin Persich persich na transcon.cz
Čtvrtek Únor 11 09:42:30 CET 2016

Bez jediné veřejné adresy to asi nepůjde. U tohoto modulu tuším výrobce
nabízí právě službu serverového zprostředkovatele. Tzn. modul se připojí na
tento zprostředkující server a sestaví VPN spojení. Stejně tak vy se
připojíte na tento zprostředkující server dalším VPN, přičemž server
zajišťuje zároveň funkci routeru. A přes tato spojení se pak jednoduše
můžete konektovat na PLC, které může být už ve funkci serveru očekávající
příchozí spojení, vše už na neveřejných adresách. Běží to na technologii
Open VPN, tzn. buď už máte nějaké certifikáty nebo si pro tuto potřebu
vygenerujete vlastní (je to zadarmo) a budete jim důvěřovat. :-)
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 11, 2016 5:50 AM
Subject: Re: Vzdálený přístup

Nějak jsem to nepochopil. Pokud se připojuje k Vašemu serveru,
nepotřebuje veřejnou IP. To je snad ale normální. Mě šlo o to jak
nejelegantněji zajistit spojení (o rychlost nejde, přenáší se nepatrné
množství dat rychlostí seriového portu) mezi dvěma místy (PLC a klientův
počítač) kdy oba nemají veřejnou IP.

Martin Záruba