Re: Vzdálený přístup

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Únor 11 05:39:08 CET 2016

Ano. Přesně tak jsem to myslel. Pro některé zákazníky je neřešitelné
zajistit veřejnou IP u routeru a netuší, jak udělat směrování portu.
Někdo mu dodal router a on tomu nerozumí "vždyť mi internet funguje". A
na druhou stranu chce přístup přes notebook, který "někde" připojí k
internetu, tedy opět nemá veřejnou IP. Takže mi šlo o to, zda není jiné
řešení, než stále běžící počítač u mě (router na veřejné IP a vybrané
porty směrované na ten počítač). Tedy zda není tento problém řešitelný
nějak elegantněji, než jak jsem popsal.

Martin Záruba