Re: Vzdálený přístup

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 10 22:58:44 CET 2016

Nevím, teď to asi nechápu.
Pokud má něco komunikovat prostřednictvím veřejného internetu,
tak někde musí být veřejná adresa, protože jinak prostě pakety
tím internetem neprolezou.
Takže buď ji má PLC a je přímo na internetu, ale to tazatel nechce.
Nebo ji má nějaký firewall/překladač adres a forwarduje porty (nebo
to dělá nějakou obchcávkou typu zpětné volání), nebo ji má nějaký
VPN server a provoz balí do nějakého svého protokolu.

PL