Re: Vzdálený přístup

Martin Persich persich na transcon.cz
Středa Únor 10 22:25:17 CET 2016

Dovolím si malou reklamu, používáme pro podobné účely autonomní router MoRoS
od fy Insys. Vše je ve vnitřní síti zákazníka, router sestavuje odchozí
OpenVPN spojení na náš server, není nutné forwardování portu a vstup do sítě
zákazníka. Často je to pro zákazníka snáze stravitelné ... :-) Doplňkovým
"firewallem" je vytažení kabelu z tohoto modulu. :-) , Po jeho zapojení se
spojení pro potřeby servisu automaticky obnoví.
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 10, 2016 4:08 PM
Subject: Vzdálený přístup

Pužívám PLC xLogic, které umí na ethernet portu pracovat jak v režimu
klient, tak v režimu server. Potřebuji, aby k němu mohl přistupovat jak
zákazník, tak v případě potřeby i já. Pokud je v režimu server, vše
funguje, ale vyžaduje veřejnou IP adresu. Pokud jej dám do režimu
klient, nepotřebuje veřejnou adresu, ale zase se může připojit jen k
serveru (třeba u mě) který má nakonfigurovaný.
Jak řešit, aby nemusel mít veřejnou IP, tedy byl klient, ale současně by
k němu mohl být vícenásobný přístup? Napadlo mě jen, že by u mě běžel
program v režimu server, ke kterému by se PLC připojil na jednom portu a
současně by se k němu mohli připojit jiní klienti a on by požadavky
přeposílal na port PLC. Nebo by to šlo nějak lépe?

--

Martin Záruba