Linearni a uhlove senzory Allegro

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 10 20:41:18 CET 2016

Ještě se zkuste zamyslet, jestli jít skutečně do magnetického odměřování.
Možná mám smůlu, ale všechny magnetické, které jsem měl v ruce (tj. 3 různé,
všechny lineární) stály za h..no. Prostě optika je optika.

Všechno se odvíjí od přesnosti zmagnetování toho pásku nebo válečku, a to
prostě ani slušní výrobci nedělají tak, jak by si přesné odměřování
zasloužilo.
A to už vůbec nemluvím o použití zmagnetovaného pásku v prostředí, plném
Fe špon.

Jako nouzovka jo. Ale kdybych si mohl vybrat, tak určitě optika.

PL