Re: [OT] Pixie (bylo Re: prosba o vytištění...)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 10 08:41:15 CET 2016

Tak zrovna KF503, 504 je naprosto nevhodny.  Krom Ic 0,1A na vf nechodí,
viz třeba zkušenosti od OK1DLY
http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/trx80m1/trx80m1.htm
Já s tím laboroval a zkoušel co bylo po ruce a nejlépe ( největší výkon  )
dává KF630D.

Tento email byl odeslán z počítače bez virů, chráněného programem Avast.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>