Programátor *PROM, MCU atd. ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 10 08:34:20 CET 2016

Zdravím,
  můj LabPROG48LV, který ani není můj, ale mám ho půjčený z práce :-), už mi
přestává vyhovovat. Jednak v teple zlobí, viz moje vlákno z léta, druhak
mohu používat jen DOS program kvůli ovladačům pro *dows, které pod Linuxem
nerozchodím, a třeťak jsem teď zjistil, že neumí obvod Intel D27F64, což je
stařičká EEPROM, a tu snad neumí pomalu žádný ELNECí programátor.
  Tož uvažuji, že bych se poohlédl po něčem novějším. Mé požadavky jsou cca
tyto:
  - Nejlépe nativní běh pod Linuxem. V nouzi možno akceptovat i spolehlivý
běh pod wine.
  - Podpora širokého spektra obvodů, hlavně starých typů (zabývám se často
historickými zařízeními a třeba ruské ekvivalenty 2708 hned tak něco
nevypálí :-) ).
  - Podpora i relativně nových typů, abych zase nemusel shánět něco jiného
třeba pro nějaké soudobé PICy či PLD.
  - Cenově dostupné - tím nemyslím obvyklou frázi "co nejlevnější", ale
spíše "s vyváženým poměrem cena/výkon". Nic předraženého třeba jen kvůli
značce.
  - Je to spíše pro hobby použití, čili nemusí to mít různé bulk režimy
či jiná vylepšení pro opakované vypalování atd. Nicméně, kvalitní ZIF
patici bych asi uvítal. Samozřejmě s možností používat adaptéry pro různé
tvary pouzder (PLCC atd).

  Doporučíte něco ?
  Zdraví Pavel