Wifi AP jako watchdog

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Únor 9 13:37:34 CET 2016

Dobry den,
ja vsude pouzivam interni ping watchdog primo v Ubiquity. Maji to snad
vsechny jejich zarizeni
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6943408/NanoBeam_watchdog.png
Pokud nemate heslo, ISP vam to urcite nastavi.

OpenWrt v UBNT pujde, ale pokud vim, tak nikdy neumelo AirMax. Pokud
mate nove M5 zarizeni, byla by velka skoda se o AirMax pripravit.
Navic nekteri ISP ne-AirMax zarizeni ani nechteji pripojit.

Pokud mate novy POE zdroj s reset tlacitkem a v UBNT povoleny reset z
adapateru tak pri nateceni vody do UTP casto dojde k factory resetu.