zavada TV

Úterý Únor 9 12:44:33 CET 2016

A da se s nim fakt merit kondenzatory zapajene v obvodu? (bez zapojeneho napajeni,
samozrejme)

Na originalnim ruskem foru pise (transkripce) "pri OTKLJUCENII kondensatora or
istocnika toka" coz chapu jako ze je potreba kondenzator odpojit, ale neni mi jasne,
jestli staci nenapajet anebo je potreba skutecne odpajet od zbytku obvodu.

D.O.