Jak opravit zarovku

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Úterý Únor 9 08:29:48 CET 2016

Dobrý deň

Trafopajku+ večný hrot používame viacerí vo firme na letovanie smd  1206 a
0805 už viac ako 15 rokov. Mikropájku používam iba vtedy ak treba letovať
veľa alebo sú SMD súčiastky prilepené.. Pri trafopájke človek ma 1 ruku
volnú a môže tým držať smd súčiastku. Ak máte dosku osadená  smd
súčiastkami z hora a SMD je schované medzi vysokými vývodovými súčiastkami
(napr elektrolytmi), tak mikropájkou sa tam nedostanete, alebo pri letovaní
natavíte aj tie vysoké súčiastky.

Takže oba typy letovačiek majú opodstatnenie.

robo