zavada TV

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Únor 9 08:21:50 CET 2016

Pana Zajíce si velmi vážím, ale ten ESR metr od něj je k ničemu. Taky ho mám a nikdy jsem s ním nic nenašel. Když jsem si postavil ten co mám teď nestačil jsem se divit. Můj ESR metr samozřejmě ukazuje i kapacitu takže mám kompletní informaci. Domnívám se že to je stejné i u těch levných čínských udělátek.

Když jsem napsal zdroj měl jsem pochopitelně na mysli soubor všech měničů které se na desce nacházejí. Všechny kondenzátory kolem proměřit a vadné vyměnit. Kondenzátory v Audiu samozžejmě nemají s funkčností zdrojů nic společného a obvykle neodcházejí.

Ještě jsem nenapsal, že je nutné ty kondenzátory nahradit kvalitními LOW ESR typy. Jinak je za 14 dní budete měnit znova. Bohužel hodně našich drogerií ani netuší že něco takového existuje a ochotně Vám prodají jakýkoliv šunt. Ačkoliv se situace asi zlepšuje.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Tuesday, February 09, 2016 8:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: zavada TV

Nebo mají rozumné ESR a kapacita je v pytli. Nedávno jsem měřil v TV Sencor ESR a bylo to v rozumných hodnotách a TV zlobila. Po výměně jede bez problémů. Měřič kapacit v zapojení nemám a vytahovat na měření se mi je nechtělo. ESR metr mám od Zajíce.
Možná bych nějaký měřič kapacit v zapojení zkusil, co používáte?

Martin Hanek