zavada TV

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Únor 9 07:08:39 CET 2016

No, ta telka neni moja, len sa snazim. Inak ma aj DVD, USB, na USB aj nahrava...

To ja nemozem jic zle na Techniku povedat. Mame doma teraz 2ks. Prvu som kupoval za 60€ do kuchyne s tym, ze dufam, ze sa do dvoch rokov pokazi a vratia mi peniaze. Nepokazila sa a bezi ako hodinky. Druha tak isto. Uz idu roky bez zavady.

Dňa 8. februára 2016 23:17:58 SEČ používateľ "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com> napísal: