Jak opravit zarovku

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Únor 8 23:03:34 CET 2016

Zdravim,

jak jsem pouzival 'klasicky' hrot, to jsem ho menil co mesic.
asi pred 15ti lety jsem dostal 5 kusu od kamose (nekupoval jsem, neveril
jsem tomu), tak jsem to zkusil - prvni jsem propalil asi za cca 5 let.
zbytek se ztratil.

pak uz jsem si jich koupil do zasoby cely pytlik - pouzivam asi treti,
nebo ctvrty ...

moc jsem nad tim nepremyslel, ale je to divny: logika rika, ze je to
tenci drat, mel by se driv propalit ... opak je pravdou

:)

   Sam