zavada TV

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 8 21:11:13 CET 2016

Kondíky vyměnit.
MH

---- Zapnuto Po, 08 II 2016 20:46:19 +0100 iko <iko.ikoon na gmail.com> napsal/a ----

Zdravim,

 dostal sa mi do ruky TV Technika 24". Funguje dobre, akurat niekedy nejde zapnut. LEDka svieti, ale nereaguje ani na prsty (dotykove ovladanie), ani na DO. Napr dnes bol v zasuvke asi 3 hodiny a nesiel. Nesiel ani po pripojeni externych 12V (ma zasuvku na 12V).

 Zdroj vo vnutri dava 12.22V. Na hlavnej doske je za kybel kondenzatorov, ale javia sa vizualne OK. 2 nahodne kusy som vytiahol a skusil premerat, ale nepodarilo sa (mam len ten univerzalny merac s atmelom z ciny, pisal ze som pripojil diodu, kondik zo suplika odmeral OK). Kondiky su od vyrobcu NFcon(?), CD101X (nenasiel som vyrobcu na webe, ale podla 101X by to mali byt bezne kondiky?).

 Nemate tip na co sa mam pozriet? Schemu som nezohnal, fotky su tu:

 https://drive.google.com/folder/d/0B-e2VOQO1OHaNl9KNC13dWpuRTg/edit

 Vdaka...
 --
 iko