Jak opravit zarovku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 8 15:51:39 CET 2016

Tak tato kombinace (trafopáječka a věčný hrot) asi na SMD opravdu ne.
Tedy podle mě ten věčný hrot raději ani na nic jiného, ale třeba to s ním
jenom neumím.

Ale pistolovka s rozumným hrotem (drát 0.5mm) je na SMD super.

Ta trafopáječka je vůbec úžasně univerzální nástroj. Neocenitelná je třeba
možnost si snadno udělat hrot libovolného tvaru pro odpájení vícenohových
součástek. Ale v případě potřeby se s ní dá dělat i hodně hrubá práce.
S krátkou a tlustou smyčkou jsem třeba připájel plechovou záplatu na díru
v plechové střeše.

PL