Re: Vývojová deska Cyclone4-FPGA - možnost vyuzití

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Pondělí Únor 8 12:08:27 CET 2016

Když se dívám na podporované FPGA u "Quartus Prime Lite Edition" verze 15.1:
          http://dl.altera.com/?edition=lite

Tak tam mají tento výpis:

The Quartus Prime software version 15.1 supports the following device
families: Arria II, Cyclone IV, Cyclone V, MAX II, MAX V, and MAX 10 FPGA.

Tady je ještě jedna přehledová tabulka jednotlivých edici a podpory:

https://www.altera.com/products/design-software/fpga-design/quartus-prime/download.html

Tak jsem si jej odvážně stáhnul, rozbalil a nainstaloval.
Hmm, koukám na to jako husa do flašky...

Nový projekt pro "5CSEMA4U23C6" (nikoli pro "5CSEMA4U23C6N"), které na
desce "DE0-Nano-SoC Kit/Atlas-SoC Kit" se zvolit dá. Ale tím jsem zatím
skončil...

Pořád mi ale není jasné, zda je ARM jádro napevno zadrátované do FPGA
řady Cyclone® V a ubírá dostupnou kapacitu log. buněk, nebo zda je to
jen možnost a tedy lze FPGA využít komplet celé.

--
   Zdeněk Janiš